Tuesday, June 28, 2011

CERITA GEMBIRA

Salam..

Alhamdulillah...

Alhamdulillah....

Alhamdulillah.....

Syukur ke hadrat Ilahi kerana Dia telah meluluskan permohonan aku untuk ke bidang perguruan..Mmg terharu selalunya apa yang aku hajat insyaAllah aku dapat..Thank you Allah.
Yeah aku dapat dpli!!! hehe tukar mode gedik. .aku akan menjadi pelajar baru semula..haha agak kelakar dan mengusik fikiran(@_@)

Aku rasa diri ini agak 'berkarat' disebabkan sudah setahun aku meninggalkan campus life aku..agak berat...agak malas..agak2 la kamu kena brsyukur sebab bukan senang nak dapat offer ni ramai kot org mintak ade yg dpt n ade yg x dpt (itu kata twins aku..hehe) yela aku mmg brsyukur kot ari2 aku buka website mohe utk check result dpli ni cm org gila kan..haha

Aku memang minat menjadi seorang guru sbb pekerjaan guru ini aku anggap antara pekerjaan yang amat mulia..mendidik anak bangsa..membentuk sahsiah diri..mencorakkan pemikiran..yang penting menanam sifat mulia dalam diri pelajar tersebut insyaAllah :) niat aku ingin menolong golongan yang lemah dalam pelajaran untuk sekurangnya lulus dgn cemerlang atau lulus.

Aku tahu Tuhan memberikan terbaik untuk aku dalam kehidupan ini..aku tawaduk, tawakal kpdNya..

Sekian terima kasih..tata :p

No comments: